January 10, 2011

okay, faizaltahir saye tetap menang...

entry pendek je malam ni..
entry unt0k ke kemenangan abang saye. hehhe.

my FaizalTahir. i love your voice so muchh3x.


haa, ni dy my brother. menang taw. ok, menang pentas je bukan pon tak nom1. tapi persembahan dy, gempak habis. tak menghampekan adek dan fans nya. tahniah.

lagu selamat malam. fuhh, superb la bro. memang lena la tido malam ni atoo. hehhe.
lagu hanyut, tak payah nak cakap. speechless. gimik dy terjun dalam air tu. terkezut gak.
dah naek balek, sambung nyanyi. tak de lagi artis cam tuh kan?

dan kepade faizal tahir. tahniah. tahniah tak hampakan kami semua. tahniah dapat buat kami bangga.
dan atoo wish, ajl taon depan masok lagi lagu. heheee. tapi memang superb habiss.. tahniahh!!

oklah semua, eesok ade kelas yer. tapi sebab fTahir ni semua boleh jadi. hehhe.

~selamat malam, tido lah... sayangku...~

No comments: