January 14, 2011

hari ni panjang banyak dari semalam...


assalamualaikum semua.
atoo minta sorry. semalam tak update. kelas penuh semalam.

jadi hari ni atoo nak share cikit ape yang atoo tengok tadi. dah hampir seminggu, kat tempat atoo ni hujan. tempat korang hujan tak? kalau tak pagi, mesti petang. dan hari ni, hari yang cukup panjang. bukan ape, cume terdetik kejap aktiviti lame atoo. nak tengok ape student-student ni buat bile terkandas dalam hujan.

muke jahat terlamapu!
jahatkan atoo. hehhe. jangan bagitaw orang ea.

okay, cube korang fikir. dalam waktu hujan ni, ape yang student syok buat? ( bila terkandas dalam hujan)

1. satu group tu, sedang santai berbual. hu ha hua hua. hisap rokok. fuhhh, asapnya dok menyusup hidong orang laen. tak tawu ke orang laen susah nak nafas sebab asap mende alah tuh?

2. kat belakang? hahaaa... gegurl site. ape lagi, gosip sane, gosip sini. tetibe gelak. kuat plak. wat malu deyhh. bila atoo toleh, pandang serong plak. aduhh. atoo nak tengok je, sape yang gelak tak hingat dunia tuhh.

3. okay. sekarang atoo cite pasal yang dok termenung sorang-sorang. hehhe. geli hati tengok dorang. pegang henset, senyum sorang-sorang. rase-rase dapat mecej makwe kot. ade plak tuh, termenung tengok nugget goreng. nak beli, kena jimat. maklom, duet dah berabis kat buku. hehhhe.

4. yang site kiri atoo plak, ladies. ni yang rajin rasenye. yelah, suasane bising campur bunyi gelak sakan, boleh pulak bace buku. aduhh, atoo tabik spring kot. atoo memang tak boleh.

sedang-sedang dok tengok orang, ternampak plak ustaz hadi. ustaz arab atoo tu. dia dah toleh, kami pon tegurlah. ingat saje nak kacau. laen plak citernye. ustaz tu plak, datang dok kacau kami. hahha. ustaz ciap dok semeja dengan kami. cool gak ustaz ni. atoo tengok mule yana, liya dah merah. malu kah? hehhe. si ina, dok selak dictionary. cover malu ea? kehkehkeh. zue dengan atoo. kami cool jer. pelik kan kami? borak-borak, ustaz nak banjer. wahhh! tapi dek kemalu-maluan, kami dengan stylo. 

 "takpe lah, ustaz.ustaz makan je lah. kejap lagi kami ade kelas." 

hhahha, baek tak kami. ding dong ding. wink*. bile ustaz dah pergi, fuhh, lega. sekali ustaz datang balek bawak nugget. hehhe. rezeki jangan ditolak, musoh jangan dicari. tetibe pepatah tu kua kat ingatan atoo. hahha. ustaz belanje nugget. korang ade ke?

lebih kurang camni lah nugget tuhh, tapi dalm bungkus.. *wink*

ustaz kami baek lah.. kepade ustaz hadi, tenkiu. syukran-syukran. kehkehkeh.

okay sampai cini dulu cheritera atoo. selamat menbace.

adiosssa...

No comments: