January 7, 2011

jom join forum syoknya blogging!!

  • salam jumaat, penghulu bagi semua hari...
  • hari ni, berulah atoo dapat rileks cikit. kelas ade 1je. dan hari ni juga genap seminggu atoo dah masok kolej. boleh lah bersantai-santai pergi kelas. buku pon still in order. hehhe.. jangan jeleszz...
  • nak pendek cerite dari semalam atoo dah d0k usha satu forum ni. forum ni baru lagi. tapi tak lame lagi femes lah tu kan.
  • forum ni, bagus gak la untuk blogger yang baru bertatih dalam dunia blog. ade macam-macam gak info dalam dunia tenet. senang citer, korang join je la forum ni. tak bayar pon.. hehhe..
  • nak join, klik sini

    ~ meh, ramai-ramai wat kampung blogger kat forum tuhh... ~