January 22, 2011

"kalau dah kawin kan bes isteri je kerja"

selamat malam semua, haaa, wat ape tuhh? tak mau nakal-nakal.

malam ni, pale otak atoo memang berserabot arab plus macro. macro susah la. sape boleh ajarkan? tolong atoo. demi kurangkan serabot kat pale ni, bukak la fB. kate orang (student) belajar sambil berfB senang masok. betol ke? lagi tambah haru ade lah. korang tuh, jangan ikot perangai burok ni. abaikan. 

tapi kat sini atoo nak share satu status membe tak berape membe ni la. 


isteri jer keje? tolonglah. umor baru setaon jagung dah pikir nak kawin. kumpul wit dulu la awak. jom ramai-ramai jangan jadi isteri dy. hahha. jahatnya atoo. tu lah sape suh tulis status cam tuh. isteri bukan disuruh kerja tapi awak yang kena kerja. kerja sara keluarga. hahha. dan nak diingatkan, kaum adam ni tanggungjawab dy besar. walaupun dah ade anak bini, still tetap kena jage mak bapak dy. okay! 

kalau hawa, tanggungjawab dy pade suami je lepas kawin. betol kan? hehhe... >.<

entry ni saje-saje je. atoo minta maaf kalau ade yang terase. hehhe.

p/s: jiwe kacau cikit lepas bukak buku arab ni.. >.<

No comments: