March 26, 2011

entry9: camne nak buat orang tu rase bersalah?

assalamualaikum semua,

hehee. tajuk kejam giler. tak baek taw buat orang rase bersalah. berdosa. masuk api neraka.

tapi dowang yang kejam. dowang yang start dulu. bukan saya.


memang payah kan nak buat orang tu rase bersalah dan menyedarkan mereka-mereka ni yang mereka ni salah cakap. artau mereka ni memang tak makan saman. fening- fening. atoo nak mintak maaf kalau atoo pernah buat salah kat korang. betul-betul minta maaf, kalau antare sedar dan tak sedar atoo dah ter'over' bergurau. i'm sorry. maafkan atoo yer.

kate ustaz atoo, mereka yang memalukan orang ni boleh dikategorikan jugak dalam menganiayakan orang. haa, dan doa orang yang teraniaya dimakbulkan. ingat tuhh!

jadi, sape-sape yang teraniaya kat luar sane tuh. cepat-cepat lah berdoa agar hidup korang dilimpahkan rahmat. jangan pulak mendoakan yang sebaliknya kat mereka-mereka ni. sebab yang Maha tu dah sediakan hadiah-lumayan untuk mereka kat sane kelak. jangan korang jadi macam mereka balik sudah...

selamat beramal! renung-renungkan, buat pedoman!

p/s: doa atoo, moge-moge sem ni dapat dean... aminnnn... >.<

No comments: