February 21, 2011

celcom saye merajuk, kawan saye pon ikut..

assalamualaikum semua, sob.. sob..

celcom atoo merajuk. sape boleh tolong? okay, okay. ape kaitan kawan atoo dengan celcom ni? >.< atoo nak mekacih bebanak kat korang yang bagi feedback kat blog yang terpinggir ni. terime kasih sesangat sudi jejalan kat blog cheritera aq islam. buat mase ni, atoo tak dapat nak berblogwalking kat blog korang. ini bukan alasan. tapi macam base, tengah bulan celcom merajuk. mintak nak makan kenny roggers pelbagai. demand betol. student punye... cehh) so, korang kat luar sane, jinakkanlah beruk-berukban korang. jangan nanti depa naik pale korang. >.<

so, ape kena kaitannya dengan kawan atoo ni? kawan. memang senang cari kawan. memang senang beli kawan. dan lagi senang nak sakitkan hati kawan. tapi susahkan nak jage hati kawan. atoo nak katekan, kalau kawan atoo yang sorang ni, dah bawak diri. mungkin dia rase kami tak layak berkawan dengannya. atau mungkin kita sememangnya bukan kawan tapi l****. atau dia rase bertiga tak sepatutnya berkawan.

terase? tak payah lah. atoo cume cakap ape yang berlaku kat sekeliling kita. kate kawan atoo, mungkin sekarang kita bahagia sebab dikelilingi kawan. tapi entah kejap lagi, atau esok, tulat, minggu depan, bulan depan semuanya ditarik. atoo memang bersyukur sanagt-sangat dengan apa yang atoo ade sekarang ni. mekasih bebanyak dekat korang yang sudi berkawan dengan atoo.

atoo nak mintak maaf sangat-sangat kat kengkawan atoo, mereka yang sudi membace coretan atoo ni. takut nanti mase yang diberikan kat atoo tak sempat. tak sempat nak minta maaf. maafkan atoo ye. atoo banyak sakitkan hati korang dengan sedar dan tanpa sedar. atoo bukan kawan yang baek. atoo minta maaf. 

dan bile korang ingat orang-orang yang berade dekat sekeliling korang, sayangilah dorang. tapi, sayangkan diri korang lebih. sebab sape lagi kan nak sayang kan kita kalau bukan diri kita sendiri. atoo cume nak hingatkan korang, mungkin semua orang boleh cakap. saya sayang awak. saya sayang kamu. tapi cube korang tanye si dia, awak sayang diri awak tak? erkkk??!??! korang mesti faham.

atoo cume nak kongsikan cheritera aq islam yang atoo nampak disekeliling atoo sendiri. >.<


kenape picture ni lagi? 
sebab kami bestie wat mase ni. so, sebagai penhargaan atoo nak tempel bebanyak 
gambar ni. supaye kenangan ni tak kan pernah hilang.

p/s: fazira thankz sebab bershared cerite tadi... 
kengkawan atoo yang lain, celcom saye ni merajuk. tak banyak boleh upload.. >.<

1 comment:

Anonymous said...

heee,,,,ku akn slu ad ble kmo prlukan,,,anytme dear,,,just text me or poke me,,,,
chill dear,,,
idp mmg byk dgaan,,,
snyo slu yeee