February 10, 2011

jangan sesuka hati nak cakap, kalau tak tahu!

salam kepade mereka yang berani nak bace ni,

hamek kau tajok kuang ajar cikit! entry ni untuk mereka yang mampu menerime ape yang aku tulis...

hari ni, atoo jiwe geram nak mampus. !#$^&*&)(**&&^^!@#$%^&*(+_)(*&^%$#@&)..!!!! so, kalau korang tak nak bace, sudi-sudi tekan pangkah "x" kat atas tuh, itu pon nak bagitawu ke?

nak marah depan-depan pon atoo tak mampu. so, kat cini je la atoo marah kau! memaki hamun!


dear ****,
wei mangkuk jamban, sendul, bengonk!! aku nak masukkan ko dalam tong sampah. right now now! nak pijak ko macam selipar yang aku pakai pergi kelas tuhh... nak tikam ko macam kat bawah ni...!!! biar padam ngan muka!!


ko cakap tu kena la fikir dulu. maen taram aje. ingat orang laen tak de perasaan ke hape? cube kalau ko ade kat tempat aku? rase ape yang aku rase? baru ko tahu dunia ni kecik ke bes0r. aku tahu lah ko tu femes, banyak kengkawan, banyak duet, macam-macam banyaklah kan. tapi tu semua sementare sahaje. itu pon cume pinjaman kat dunia ni. aku tak mahu pon dijadikan macam ni. tapi aku bersyukur. bersyukur sangat-sangat tak dijadikan macam ko.

dan aku nak ko hingat, hingat, dan hingat kasi tertanam kat pale otak ko itu. aku tak mintak. tak mintak kalau inilah cheritera yang sudah tertulis untuk aku. dan ko, bersyukurlah selagi mulut tu mampu nak bersyukur. takut nanti semuanya sudah terlambat... time tuh, aku nak gelak sampai gile kat ko! biar ko rase...

mungkin ko cakap aku pengecut! ye, memang. memang aku pengecut. puas! aku penakut, aku pengecut... semau lah... dan ko? ko memang berani, baek, peramah, semua lah.. ko diibarat yang sesempurnalah kan? dan sebenarnya, ko tu hanya bersembunyi kat situ. hipokrit! hike_parat! jentayu!
hahahhah!! ( gelak lepas gerammm..,)

p/s: entri jiwe kacau... tolong jangan cakap macam tuh kat atoo, sebab awak tak tahu the trur story...

No comments: