June 27, 2011

Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days

assalamualaikum korangg..

here we come, the last cabaran of 30day challenges...

firstly, a photo of myself..

yeahh! this is me...


three good things have happen in the past 30 days?
  • hari-hari bukak blog. hahha. tak kering idea nak cerite kat korangg.. ranking blog ni pun naik la cikit berbanding dulu.. walaupun cite atoo tu meng'annoying' betul kan? hehhe. ape-ape pun. cabaran ini dah berakhir disaat post day30 dipublish sat lagi.
  • cube nak jadi lebih baik dari semalam. ape yang atoo nampak, setiap entri yang atoo tulis, atoo akan make it simple and nice untuk korang tak bored bile bace. -takde yang bace pon... even dalam life kita pun, kita akan try untuk make sesuatu things tu lebih baik dari yang lepas. jadi, atoo dalam sedang cube untuk nak jadi lebih baik untuk setiap hari untuk semua orang.
  • saya sayang diri saye! yess! selame 30 hari ni, baru atoo perasan, atoo ade life yang takkan pernah ade pade orang lain. pengalaman yang begitu mahal yang takkan pernah same dengan ape yang korang rasekan. atoo bersyukur sangat dengan ape yang atoo ade sekarang ni. -alhamdulillah.. dan korang kat luar sane, hargailah mereka yang disekeliling kita sebelum kita terlambat...
~the end of 30Day Challenges~

salam...


1 comment:

stmrlyn said...

betol. nana agree sgt. heee. nana suke tgk muke atoo. comel ! :)

RAKYAT JELATA