June 4, 2011

seminggu yang pertame cukup...dan kali ni memang siyes...

assalamualaikum semua,

seminggu yang pertame? seminggu ape? atoo budak belog ni nak cerite seminggu pertame sem4 kt tmpat atoo. yahooo, dah sem4. dah otai cikit. hehhe. tapi atoo otai budak baik taw. betul tak kengkawan... >betulll....<

okay, kasi intro cikit. sem3 yang dulu, alhamdulillah. walaupun hajat nak dekan tak kesampaian, lulus semua tu pun cukup bermakne. right? dan untuk sem4 kali ni cume ade 5subjek. susah susah susah senang. cukup untuk atoo describe sem kali ni. mane ade yang senang kalau tak jumpe yang susah dulu kan.

subjek ape? sem kali ni atoo belajar;

  • law, (akta mail lambung.. hahha)
  • finance
  • it in bussiness
  • insurance
  • bahasa arab.
so, sape-sape yang arif dan memang superb bab-bab kat atas tu, ringan-ringan kan diri tolong atoo ea. cikgu kate tak baek kedek ilmu taw. dan kali ni memang siyes jujur atoo, dalam banyak-banyak subjek kat atas tu atoo paling takut plu seram kat bahase arab kot. tak tahu lah kenape. mintak-mintak bahase arab kali ni macam bahase arab sem lepas.

ape-ape pun meyh layan kelas arab atoo ni.

ustaz, atoo tak reti nak bace kalau takde baris...

muke gembire kelas pertame bahase arab...

fokus habis-habisan dah ni.. 

zue, yana...korang tersengih sebab ape ae? slot lelaki banyak bulu ke? hahha... suke ye korang..

dua orang tu je kaum adam yang jadi pendengar yang setia. dan dorang dah ade ilmu nak kahwin lebih plus jadi lelaki hebat (berbulu lebat)... hahha 

kakak L dan kakaq iena, rase-rase ustaz nmpak tak korang posing ni? hahha...


---

---


---


selepas satu jam....


---

---


muke bile dah overload.. ana, siap wt note. komfim dapat lelaki hebat (berbulu lebat) tu. aminn..

ain ngan yana. komfim dah kelaauuut time ni...


and this is me...



try to be oneself...

hahha. nampak sangat kitaorang atau mybe atoo sorang yang memang tak fokus time dalam kelas. terok betul budak atoo ni. untuk ustaz, atoo minta mahaf ye. kelas pertama memang takde otak lagi nak belajar. hehhe. dan korang kat luar sane, jangan buat macam ni time lecturer tengah mengajor. berdosa taw.

p/s: credit kat iena sayang. tenk for photo-poto ni ye...

3 comments:

Izz said...

ttbe trse bdbar nk blaja arab. huhu

Doctor on Duty- Siti Soleha said...

belajar bahasa arab besh tak? ksol xpernah belajar sebab kat U, xsempat nak ambik kelas bahasa laen

Miss Whatever said...

hahahahaha atoo jahat!! xtahan la tgk pic after 1 hour tuh...ambik pic curik ea...hehe