June 19, 2011

Day 22 – A letter to someone who has hurt you recently.

assalamualaikum awak...

tak banyak pon saye nak cakap kat awak. cume saye nak tanya,

"ape yang saye dah buat sampai awak bencikan saye sangat-sangat? saye pon nak jadi manusia jugak.. ade hati, ade perasaan nak jadi macam manusia lain jugak. dan sabar tu pun ade limitnye. saye minta mahaf bebanyak kalau saye banyak sakitkan awak tanpe saye sedar. saye minta mahaf.. betul-betul minta maaf.. dan ape yang saye nak buat supaye awak maafkan saye dn pergi?"

waalaikumusalam awak...

No comments: