October 13, 2010

memang tak sangka!!!

salam semua...

kali ni at0o memang tak sangka. betul-betol tak sangka... rupenye membe baek at0o tu tak la sebaek maner.. kit0wg same-same "mencondemkan owang.." tub-tub dy plak berperangai sedemikian.. alamak! camner boleh jadi cam ni.. camner rasenyer at0o nak teg0r dy.. at0o sayang dy.. sebagai kawan.. bukan les ok!! dy maybe same je macam yang lain.. tapi dy setia kowt.. hmm.. memang terkejut.. at0o memang betol-betol unbelieveable.. sorry my friend.. i did not respect you as what i though.. hmm.. i feel pity to you..

dan tengah hari tadi.. aduhh.. panas bet0l hati ni.. dan tak pernah ke satu hari tuhh, at0o rase bahagia jerr.. no want can hurt me..

it hurt me like i want to kill someone.. fuhh.. nacib baek tak.. sebab laki? of course not.. pleazz.. sebab kawan jugak kali ni.. clasmate.. at0o bukan nya nak sengaje.. dah lecture suruh kitaowg.. we just follow on that.. dan kowang tahu nak dok sindir kita0wg.. huhu.. so idiot.. haha..

dan thanks to leley.. fiera n zue.. sebabkan korang at0o feel better.. thank for yor advise.. thanks a lot for being my friends.. hmm.. i apprecite it much..

dan untuk si dy, apa yang at0o dah buat sampai ko suke sakitkan hati at0o..?? please answer me..


selamat malam... salam..


No comments: