October 7, 2010

ape motif suke dok myindir...??

asalamualaikum semua...

kali ni memang dah tak tawu at0o nak cakap ape.. telinge pon dah naek kebas.. hati yang sakit ni pon dah naek baek.. lantak lahh.. tapi at0o cume pelik. nape masih ade lagi owang yang macam ni kat dunia serba moden ni? ingatkan orang-orang cam ni cume batch atok nenek kita.. tapi macih ade lagi saki-bakinya..

hmm..tapi kan at0o rase orang cam ni memang tak boleh jadi kawan... bet0l tak? yelahh... suke sound owang belakang-belakang... ape barang? sound depan-depan lah.. kann? bile kat depann.. hahhh!! pijak semut pon tak mati.. boleh dipggil talam dua muker.. hah.. amek kaw!!! semua at0o gelarkan dye.. at0o duli ape.. dunia at0o.. alah.. at0o pon takotkan naksound depan-depan.. kan? hahh?? weh, tolong lahh.. at0o cume nak jadi professional cikit.. nak gadoh-gadoh.. tarik muke longkang.. this is not me... okayy!!

at0o cume nak cakap kat dy.. at0o boleh lah hidop sendiri.. berdiri atas kaki sendiri... bukan kat kaki orang laen.. dan ingat.. tak semua yang ko buat tu owang suke.. beware wuth yourself... hahh!! amek ko speaking omputihh.. hehe..

k lah.. dah habis.. perasan mnyampah at0o kat dye.. bawu legar sangat-sangat jantung at0o ni... dan semoge time-time lepas ni lebih membahagiakan untuk mu.. at0o.. >.<

No comments: