October 1, 2014

ketahuan

#nowlistening: hujung waktu
#mood: takbaik sesalan

jiwa aku kacaw.
otak aku berfikir tak habis.
aku nak patah balik masa tu.
kahkahkah. sebab.
aku tak sepatutnya tahu.
tapi aku dah tertahu. 
dan buat tak tahu demi kebaikan. 
kadang-kadang kan tak semua perlu diberitahu 
sebab tak semua perlu tahu. 
dan semuanya will "all is well".

bosan? 
terkeluar jugak kan perkataan tu. 
dah lama terpendam kan.
tak cakap tapi nampak taw.
takpe. dah tak lama dah.
masa akan cepat bergerak.
betol. tak tipu.
its better to act naturally.
sebab semua ni sementara. 
ape-ape pun semuanya dah lepas. 
aku tak marah cume malu.
kahkahkah.

aku tahu aku salah. 
aku minta maaf.
tapi ego aku membataskan.
sebab aku bajet tahu.
tapi terima kasih.
thankQ. kumawo. sheshe.
banyak-banyak sangat.
sebab masih lagi buat taktahu.


selamat malam :)

No comments: