February 25, 2013

gune baucer dan dapat lagi baucer?

salam blogger,

gune baucer dan dapat lagi baucer? What? sapa taknak.. hoyeyehhh... ehhe.. atoo cuma nak share sikit kepada penerima bb1m yang dah tahu atau belom tahu info-info terkini kedai buku yang gune baucer. dorang ade buat promotion lahh..




MPH

MYBOOKSTORE


dah usha, masing-masing boleh pilih lah yang cara yang paling berbaloi gune baucer bb1m ni..

errrr...mydin pun bole guna? buku ape je yang ada ye? mybookstore tu kat mane? mph tu ade ke kat segamat ni? popular siap nak ade limit-limit pulak.. hadoiyaii.. border takde pun.. mph pun.. eh, border dengan mph ade kat segamat ke?? arghhh!!! ini tidak adil, tidak adil, tidak adil bagikuu...#yuna


selamat mengunakan baucer!


pstt: macam kena turun keyeeyl je ni..? huhh...
xoxo =D


No comments: