November 27, 2010

ibu kandung simbah asid?

wahh.. tajok entry jer dah gempak!

korang ade dengar cuter ni tak?

okaylah... kisah ibu dan anak. citer ni at0o dapat dari slot "Bersamamu"...

mule-mule tak beberape layan lah.. hhehe.. then bile start jer.. bersamamu ni citer pasal 3 sahabat. tertarik gak nak tahu pasal ape agaknya? tapi bile citer bab si Azri yang disimbah asid.. aduishh.. kesian sehh.. sampai hati mak dy wat dy camtuhh.. mungkin first anggapan kite, ala.. anak jahat memang patot dapat balasan camtuhh.. tapi bet0l ke sejahat dy sampai terima hukuman camtuhh.. memang simpati.. tapi ape kite semua boleh buat kan?


at0o tabik giler kat 3sahabat dorang tuhh.. fuhh.. sampai sanggup berhenti kerja.. ade tak kengkawan at0o camtuh? hehhe.. tapi memang susah kan nak cari kawan camnih? bersyukurlah korang yang ade kawan camnihh.. tapi berbalik pade kisah si Azri ni.. memang perasaan nak tahu kenape mak dy simbah benda tuh..? tak sengaje ker? mungkin sebab marah sangat agaknya.. tapi.. aduihh.. memang geram atoo.. >tak dapat tahu citer sebenar...<

yelaah.. dok tunggu sampai habis, nape mak dy simbah asid tuhh? tapi alaaa... takde pon dowang nak citerr.. geraammm.... kate owang, mungkin tu privasi kot. okaylah.. at0o minta maap.. tapi nape agaknya..? jadi at0o pon search punya search.. ape gune internet kan? then, jumpalah satu website ni... ibu kandung simbah asid?

so, nak jadi citer sebab geran moto ker? tak nak komen lebih-lebih.. mungkin kat sini same-same salah.. and we all do know the truth.. yeahh.. that's right...


dan untuk Azri, bersabar lah.. memang cakap senang, tak sama dengan ape yang awak rase. tapi ingatlah, semua ni dah tertulis dah kite kena redo menghadapinya. buang yang keruh, ambil yang jernih. semoga awak baek, dan dapat jalani kehidupan dengan sempurna semula. insyaalah.. doa kite semua..

pade Ibu Azri, mungkin amarah telah bersatu si jahanam.. buatkan kite lupe diri dan tak tahu ape yang kite dah buat.. tapi Dia-Maha mengetahui ape yang berlaku..

korang yang bersimpati ngan penderitaan yang dialami Azri boleh menghulurkan bantuan kepadanya menerusi akaun simpanan RHB Bank bernombor 10702800602905 atau menghubungi Shahrul Kamel di talian 012-5772130.~ sumber Utusan Malaysia Online.

ade orang pernah cakap kat at0o.. kalau satu hari nanti, harta bakal memusnahkan kite.. betul ker?

tapi ape-ape pon same-same lah kite berdoa agar hidup kite bakal secerah cahaya matahari, dan bulan pade malam hari.. insyaallah.. aminn..


No comments: