November 3, 2010

jom jawab soalan...

assalamualaikum semua..
ape kabar arini?

oklah.. entri kali ni ialah menjawab soalan-soaln cik intan yang ditag kan oleh echa..
antara soalan-soaln nya... seperti yang kat bawah ni...

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
duit.. bukan bermaksud atoo ni materialistik.. tapi kat mane-maner sekarang ni kite 
memerlukan duit.. cikit atau bnyak yang penting kena ade.. betol tak?

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
benda... my camera.. Digital Kodak AF.. 12mp.. tak seberape.. tapi oklah untuk pemulaan nak 
belajar amek gambar,,

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nnti?
kahwin? alamak tak penoh terpikir lagi la.. kalau difikirkan.. biar jer sederhana tapi 
lengkap semuanya.. dan kalau bole at0o tak nak gunekan duet makbpak atoo..
biar sumenya at00 handle.. boleh tak? tema? hmm..  maroon boleh tak?

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
belom lagi lah.. belom sampai seru.. belom jumpe.. menjawab kan..


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 kekasih.. hurmm.. pade pendapat atoo.. mestilah selama-lamanya.. ade le yang nak 
sekjap-sekejap? pelik betol owang tuh...

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
alamak! yang ni memnag tak boleh nak jawab.. hehhe.. tak tawu..

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
of course novel.. Hanya Dia yang Tahu karya Aleeya Anessa.. kalau tak silap atoo la..

8. Apakah nama penuh korang?
Nooratikah binti Tumin

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
ngn mak.. cbab mak lebih faham ape yang kite nak.. tapi..
kena dapat persetujuan abah dulu.. arghhh!!

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
nak ade sowang kawan yang oway here.. suke dengar cite kiter.. share story sesame..
nasihat kite.. atoo dah jmpe.. tapi kit0wg jaoh.. cume boley collig2 kalau windu..
tapi okay kan tuhh...

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
basuh sendiri lah.. takkan nak suwoh orang laen kowt? mak ai!! itu namenye tak bersyukor!
tuhan dah bagi cukup sifat masih nak menyusahkan owang laen? itu dah melampau!!

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
joho.. sejauh maner pon atoo pergi.. mesti atoo akan balek gak kat joho..
dimane atoo diberanakkan.. dan semua family atoo kat citu..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
 hurmm.. kenape ade soalan ni? pelik >.0 
tapi jawapan nya peluk.. kite akan rase lebih tenang selamat dan sayang kan?

14.3 tentang orang yang tag korang?
orang yang tag? name dy echa.. blogger ni membe atoo time kat stepo dulu..
orangnyer camner? kepoh kecoh suke memekak.. heheeh..(time kat stepo dlu lah..)
sekarang? dah matang rasenyerr.. tapi atoo suke tengok gamba2 dy..
owg kate photogenix.. cmtuh kowt ejanya..
kepde echa.. t, pas atoo dah teror amek gambe ni.. sudi tak jadi model atoo..? hehehh

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
semua benda yang atoo beli gne duet sendiri.. tapi yang owang belikan tu.. atoo sayang jugak..
bak kate sume barang atoo, atoo sayang..

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
5 jer? ala banyak la.. tapi yang penting lagu Faizal TAhir.. 
Faizal tahir punyer sore memang superb!!

7. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
05 october 1991. sambut? hmm.. tahon lepas.. base2 jer.. tak sambot pon..
atoo bukan femes pon.. t_T

18. 5 orang blogger yang korang nk tag

19.cerita sikit bloger yang pertama korang tag.
 dy ni membe blogger atoo.. sebaye atoo..
dan hidup dy simple j.. tak payah susahkan owang len..

p/s: kepade echa.. atoo dah jawab semua soaln yang ditagkan.. minta-minta..
okalh dengan sumer jawapan tu... jawapan jujur taw!! swearrr ... 



No comments: