November 14, 2010

selamat tinggal sem2.

assalamualaikum semua.

bace tajok jer, mesti semua dah faham kan.


hari ni hari terakhir atoo sebagai student sem2. 

hari terakhir jugak duduk kat baiduri untuk sem2.

tadi baru telepon pak cik teksi, Pak Cik Nazri.

dalam pukul11 ni atoo bertolak ke Joh0 @ka batu pahat.

barang pon semua dah kemas.

semuanye ade dalam 6beg. amboii! dah tak nak balek lagi ke cini ke?

takde lah. memang nak bawe balek pon barang-barang tuhh.

make dengan itu kosong la bilik atoo.

selamat tinggal kak mir.. kak ita.. gudlux untok last paper hari ni..

dan kali ni, bermakne atoo kena tinggalkan segale perangai giler kat cini.

sem depan kena bukak buku baru. yeahh!! sem3. dah besar cikit. huuhu..

dan maksud nyer ta0n depan, at0o dah jadi sedikit dewase. haaa?

umo pon dah tambah angke! whoa!

babai semua..

assalamualaikum..

No comments: