November 15, 2010

dah kat j0h0!!

asalamualaikum semua...selamat pagi.

atoo dah kat joho sekarang. im back!
perjalanan tadi memang memenatkan. walaupun jadi penumpang. hikhik.

nak tawu bape banyak barang yang atoo bawe balek tadi. 

hmm. penoh gak la bonet teksi tuhh.

gamba ni diambil dari tige side..

haa. yang ni plak picture bilik atoo yang telah ditinggalkan. kosong. 


sementare tunggu pakcik,tak tawu nak wat ape. so, ni la keje atoo...
abaikan kesengihan kegembiraan nak balek joh0..


haha. snap cikit untuk barang yang tinggal kat citu.

tapi semua nye kira oklah tambang tak cekik darah macam sem lepas.

dari unikop sampai nilai @ka rumah ciknoi atoo kena rm60.

kurang rm20 dari sem lepas. oklah dapat diska0n.

sampai-sampai bibik je ade. hmm, takpelah. 

ape lagi, bibik tu citer lah pa yang berlaku baru-baru ni. 

dy tak bagi tawu pon atoo akan korek rahsia. x0x0.

yang paling tak boleh blah, dy kate atoo makin kurus? haha! 

siap bagi nacihat, "ko duduk rumah, jangan makan banyak-banyak!"

mane dy tawu atoo makan banyak ke tak? aisyhh!

tapi ade betolnye gak. hehhe. dah tuh kat uma ni semua dah tersedia. betol tak?

okalh sampai cini dulu cite atoo. 

nak smbung godeh blog owang len.

salam.. adoissa..


No comments: