September 29, 2010

saje-saje...

dear to who read this blog..
salam semua..


hari ni at0o memang free giler.. tak de wat ape-ape melainkan tido+on9... hehe.. kelas pon ade satu jer.. bEL260.. tu pon gi klas.. tub-tub ade speaking rehearsal.. so, dalam 15 min jer dah settle.. hhehee.. then at0o ade group dicuss cikit..  hPd.. pengucapan awam la dalam bahase laen.. group.. hhhuhu.. tak sukerr.. bile ade kaum adam dalam group kitaowg, mesti ade pobem punyerr.. susah lah nak berkejasama ngan kaum adam ni.. hmmm... susah betol nak dapat kate putus.. bile yang ni stuju.. yg tu plak tak setuju.. then.. macam tu je lah sampai habis.. macam kartun.. haha.. dowang bukan taw pon.. hhehe.. sorry kengkawan at0o.. at0o cume nak jujur jer..

malam.. layan plak citer asmara tuh.. kat tv3..

mule-mule cam bosan.. memang bosan.. tapi bile dah terlayan bab-bab demi bab.. macam tak sabar nak tengok sampai habis.. pelakon pon okay.. boleh lah faezah elai tu berlakon.. dan penmpilan pelakon baru tuh.. at0o tak kenal sangat.. citer pasal kawin paksa.. memang ramai remaje kat luar sane yang minat ngan genre macam ni kan?? tapi kes cam ni ade lagi ke dalam masyarakat kite skarang ni? hmm.. bukan ke si lelaki lebih rela melarikan diri.. hehe.. rumusan at0o jerr.. 

oklahh.. at0o nak gi nertapa ngan buku economic japp...

salam...


No comments: