September 3, 2010

tak tawu...

salam semua pembace..
pe kabar semua? 

dah gerak balik kampung ker semua? kat uma ni pun dh hampir sunyi..
ok lah.. tinggal lg kurang seminggu jer unt0k kita semua umat islam sambut raye..
arini semua budak2 kelas at0o dah gerak balik kampung.. dah saling maaf2an semua.. at0o gerak kampung, dalam ari rabu rasenyerr.. lambat sangat? xla.. base jerr... at0o malas nak rebut2... dan nak shopping dulu kat key_eL..beli ape2 yang pat0t.. dan tahun ni at0o kena banjer sendiri.. tak pelah..
cumerr... rase minngu ni bad cikit..

tak tawu kenaper...? dowg ajak at0o... at0o dah comfim nak ikut.. tub2 tak nak plak... ape cerr..?dowg kate at0o ni takot tak de kawan? hmm... itu memang kelemahan at0o.. tapi sekarang ni dah tak lg rasenyerr.. at0o dah cube nak atasi weakness tuhh...



 tenkiu sgt2 kat fiera dan zue yang sentiase ade bile at0o ade pobem..kat dowang at0o ley sekapale.. 
sayang korang due...

dowg kate sore at0o gedik...? fuuhh.. tersentap dengar.. sakit.. tpi.. bukan at0o yang nak sore macam ni.. dah kurniaannya.. at0o bersyukur sangat2.. dan pikir sore ko sedap sangat? dengan laki sore tibe2 lembut.. tpi ngan kaum sejenis.. bebatu dah boley dengar.. w0i sane.. w0i sini.. tolong laa... hipokrit.. hah!! puas hati at0o..

at0o tetap at0o dalam dunia Aq Islam...

No comments: