November 10, 2011

sekejap, tak lama pun

listening; bawalah cinta-afgan
salam guys,

diam tak diam dah nak habis dah cuti sem atoo. huahua......

sekejap je mase kat dunia ni. dah masok bulan sebelas. rasenye baro je semalam sambut tahun baru, dah berakhir rupanya tahun 2011. dan esok, 11.11.11 nombor keramat katanya. keramat untuk merakam memori. ya, nak capai tarikh ni, memang seribu tahun lagipun tak mungkin kan. mesti esok ramai yang hang out together-gather. yah, selamat merakan moment korang.

sem depan dah masok sem5. kejap je. alhamdulillah, result dah keluar. tak dekan, lulus pun jadilah. tapi pointer turun. tulah, orang balajor, kaw tengok korea. sape suruh. result kali ni memang atoo rase bersyukur sangat. mase jawab paper aritu, memang rase down. rase tak boleh pass, tapi Dia bagi atoo peluang. peluang untuk buat yang terbaik lagi.


kenapa plak gambar mahathir? hmm, kalau atoo cakap dua tiga hari ni atoo macam rindu nak tengok tun mahathir. suka tengok gambar kat atas ni. hahahh, gilew! tapi comel kan tun bile senyum macam tu. takde lah. tun mahathir mohammad. satu dalam seribu. takmau-takmau politik kat sini. just the one. mase dulu, time darjah bape ntah. atoo cite-cite nak jumpe mahathir bile dah besar nanti.

sumber gugel

siapa mahathir? kejam sangat la korang kalau kate tak kenal tun mahathir kita ni. tapi sekarang dah besau pun. hmm, tak dapat jumpe mahathir lagi. korang dah jumpa tun mahathir?

 takpe-takpe, time keja nanti, nanti lah. atoo harap umur tum mahathir panjang. dan atoo boleh jumpe tun. hmm, kalau jumpe, cukuplah lima minit je. atoo nak hambik gambar tun mahathir senyum banyak-banyak. biarlah depa kate atoo ni dah buang tebiat ke? tak kisah.

cukup-cukuplah tu pasal buah hati ekaw. entri kali ni bukan pasal tuh, tapi pasal lame tak berblog. hmm, ape agak-agaknya tun mahathir ni tengah buat kan??? >,<

hehhe, sekian...

No comments: