November 3, 2011

ost ombak rindu

salam guys,


rasenye semua dah tahu tentang filem ombak rindu tu kan. banyak blogger-blogger dah post tentang sinopsis filem ni. atoo nak jugak, hehhe. tapi kat sini kita layan ost ombak rindu pulak.

same macam atoo jugak, memang teruja rasenye nak tengok, hahha. tengok trailer memang tak puas. jom layan ost ombak rindu ni by hafiz nano dengan adira. ade masuk cikit-cikit citernya..


amacam? kalau dulu layan novel, kini di lakonkan. hopely, cerite ni tak menghampakan kita semua...

sekian.

No comments: