June 4, 2013

randomly cerite

#mood=berkecamuk
#sape nak tolong buat assignment...?


currently, penonton yang setia, sebenarnya saya isteri dia #ssid even that hero dah married. takpe. atoo minat firash je. bukan suami orang tu ye. oh ye, teduhan kasih #teduhankasih. rmbulan masih ada...lalalalla.... aduh, gile syok kat papa ehsan aka papa adam. bukan ady putra. tapi tak bole dinafikan, ehsan tu memang.. buat atoo tersenyum sorang dah ni. hahhha

sakit otak. warghhh!! assignment gua beratur mintak dilangsaikan. boleh pulak dorang (hepuitm) ni nak wat module weeken ni.. terkorban mase tido gua... jadual final exam pun dah keluar. dan as usual, my last payperr hari last exam. sedeyhhh...seteghessss...

opm. sape amik paper ni komfim tahu benor kan. masalah si opm ni dengan gua, gua belum amik lagi paper ni time diploma dulu. so, akibat daripada itu, gua terpakse amik intersesi. dan gua komfius nak mik kat segamat ni sekarang atau follo geng gua kt shah alam sane. dengan masalah transpot lagi.. series saktt otak fikir..

mara. mara belom settle lagi. sebab sijil diploma still takdapat lagi. arghhh!!! rase macam nak terbang shah alam tu, amik sijil, gambar, dan bagai-bagai tu la. settle kan semua tu dlm sehari. tapi dah kate kalau, kalau jugak la endingnya kan... hampeh la kau ni!

nak mase lagi. tak cukup mase. tak sempat. semua-semua tulah. nak masa untuk tidow. nak mase tuk asignment yang bertambun. nak mase tuk rase nikmat hidup. nak mase muhasabah diri. dan betullah tu. semakin kite besaw ni, semakin pendek sebenarnya masa tu berlalu.  

belog tersayang. sorry dan menyisihkan kamu ya. series takde mase. sempat bukak, tengok belog sepintas. tutup. dimanakah kehidupan pelajar yang sebenar saya? mana? mana?

sape cakap degree life lagi senang, meyh jumpa atoo. face to face. seyesly kalau tak kuat dah lama tersungkur ni. otak bole hang. hurmm...

untuk kawan-kawan yang atoo telah susahkan, atoo mintak maaf. atoo bukan sengaja, tapi atoo takdapat nak buat, sebab tu atoo minta tolong. tapi kalau tak bole, bagitahu je. sebab atoo bukan sengaja, tapi keadaan memakse. and i truely need your helps, kawan. t_t



sekian. =(
hidup tak semuanya mudah.

No comments:

RAKYAT JELATA