October 30, 2012

jalan mesti diteruskan

bismillahitrahmannirahim...
dear diaries,

today. atoo continue menulis lagi. sebab rase ketidakpuasan yang amat. pade sape ye? kamo ni. ayik tak puashati dengan orang je. tak. bukan. kali ni seyesly pade diri atoo sendiri. *sigh. pe mende kau melalut kat atas ni haa? ehhee. nak melodrama kejap.

berbalik pade dunia baru. baru lah sangat kan? yes. pade atoo totally baru. jumpe dengan orang baru. duduk dengan orang baru. duduk tempat baru. satu keadaan yang betul-betul baru. keputusan dah pun dibuat. so, kena la bertanggungjawab dengan segale risiko yang ade dan bakal berlaku.. life must go on right?


tak tahu macam mane nak cakap. ape yang atoo rase. ape yang buat atoo asyik terfikir dan berfikir. nak kongsikan, tapi pade sape ea? betul ke jalan yang atoo pilih ni? *sighhh. takkan makan hati berulam jantung lagi? mungkin kali ni kena lebih kuat. seribu kali lebih kuat. kena berconfident untuk hidup kot.

maybe pilih untuk diam dan memerhati denagn ape yang berlaku dan bersyukur. sebab ape yang kau alami buat mase sekarang ni, maybe kau terpilih. ayat seorang sahabat atoo. ye. tak pernah atoo lupekan kau sahabat. leley. aku rindu kaw. rindu seyhhh....

walau ape pun yang berlaku. dah pun berlaku. dengan sape yang kaw pendam, kaw cume boleh diamkan tanpe merasakannya. ahh, kesian deh lo.chop! maybe mase aku belum sampai kan. so. dengan ape jalan yang ade ni. kite just berjalan. teruskan berjalan. jangan terseliuh dan toleh belakang lagi kot. sebab mereka yang hidup berlandaskan mase silam tak kemana.


-all is well-

No comments: