September 11, 2012

malam itu

hmm,

wah. seronok kan. seronok dapat malukan orang agaknya. takpe. kaw nak surat layang jugak ke. jap. before tu aku nak cakap. ye. memang aku tak pernah ade laki. pakwe. melekat sane. melekat sini. ape hina sangat ke kalau takde pakwe? anak mak. ye. memang aku anak mak. yang kaw dok melekat, menepek umah tunang kaw tu ape cite? lagi macam ape je kan. cermin la diri tu dulu baru nak nak nasihatkan orang.

eh, before tu. kalau tak suka tak payah la datang menepek kat cerite aku ni kan. dipersilekan tekan button x kat atas tu la ye. sebab cerite ni untuk golongan mentality kelas A!!!

tapi nak tulis pasal sampah rasenye tak payah kot. aku manusia. kaw sampah. kalau sampah tempatnya memang kat tong sampah. tapi sampah ni dah berjaye buat kaw menanggis atoo. camne? sampah ni dah pun berjaye. berjaye mane? kena jawab kat akhirat nanti. aurat tak tutup. melekat sana sini. pakai baju mcam bogel. ape cite? 

betul. mungkin aku salah nilai. nak cite kat semua orang. dan sekarang? terime je la kan. ya allah. besar betul dugaan yang kaw beri kat aku.. bukan mengeluh. tapi itu kan maknenya allah masih ingatkan aku. sayang hambanya. terime kasih.

rasenye cukup 6sem ni aku dah hilang semua kawan kot. ade tak kat luar tu nak kawan ngan atoo. atau kat luar sane nak jadi boyfriend atoo? hahha. boleh bagitahu atoo camne rasenye ade pakwe kan. kesian kan atoo. kawan takde. boyfriend takde. gayut dengan mak, dah dipanggil anak mak. kesian kan.

tapi semua tu kan sementara. ade banyak lagi benda atoo nak settlekan. kalau kat dunia ni memang kaw boleh menang. tapi bukan akhirat sane. belum tentu kaw bahagia sampai ke sudah kan kalau sekarang perangai cam sampah. 

dah lah atoo. cukup. tak payah dilayan orang yang mentalitnya kelas bawahan. ye. betul. orang cam kaw, ade banyak lagi benda nak dipikirkan. cukup2lah beban kan otak kaw dengan masalah sampah ni. okay. atoo. ingat. tak semua yang indah time ni, akan indah selamanya. tak semua yang payah time ni akan payah selamanya. kan?

~all.is.well~


1 comment:

stmrlyn said...

atoo jangan sedih2 :) Allah masih sayangkan kite :')

RAKYAT JELATA