August 31, 2010

alkisah lelaki...

salam semua...
entri kali ni pasal lelaki... 


kenape? cuma at0o terpikir.. 
wahai kaum lelaki... hebat betol anda semua... 
mmg at0o tak leh dipertikaikan itu... kenape? 
pasal lelaki, hawa boley bermasam muka... 
pasal lelaki, boley merapatkan silaturahim antare kaum hawa..
pasal lelaki.. kaum hawa menangis.. merana... 
pasal lelaki.. kaum hawa ketawe riang...
pasal lelaki... kaum hawa berubah...
boley dikatekan hawa loss tanpe lelaki.. 
sebenarnya, ada ape dengan lelaki? lelaki? ade lagi ke lelaki baik kat dunia ni? 
dan percaye atau tidak.. hawa memang suke dirinya di usha2 ngan kaum lelaki... 
itu mmg fakta yang memang at0o tak boleh tipu...
lelaki baek selalu kena tipu...
lelaki kureng baek selalu menipu...
betol x? at0o bukan tak suke korang yang kaum lelaki.. tpi..
at0o cume berkate dari pengalaman kawan2 at0o... at0o nak nasihat kat dorang, dorang kate at0o tak faham.. at0o tak de pengalaman.. at0o mane tawu.. okay.. tak pe... 
so, kat sini lah at0o boleh luahkan semuanya...
sape nak mare.. berani cubalah...
dan kepada kawan2 at0o.. sedarlah... itua je yang at0o b0ley cakap..



No comments: