August 28, 2010

salam malam semua...
buka aper arini? ade mmbazir tak...?? tak beak mmembazir... kite semua tahu tntang itu...
kali ni at0o tak taw apee yang sedang dlm fikiran at0o ni..

  tibe2 jer rase tak diperlukan... nape? itu yang at0o tak jumpe jawapannnya...
petang tadi.. tibe2 rase downn semacam...rase takde sape2... tahu tak rase benda ni cam ne? susah nak tulis kat cini.. camnerr rasenyerr.. bile kite cakap takde owg nak dengar... bile kite berubah cikit... "wahh,, dah pandai sekarang ea..." dan susahkan nak marah orang tuhh... nak cakap kat dy ape yang kite tak sukerr... atau mungkin at0o yang salah.. penakut.. pengecut... ape2 lah..perasaan cam tisu yang datang bile diperlukan... dan dibuang bile dah pakai... ha3... terukk...argghhh.... dowg permainkan at0o lagi... diketawekan lagi... seronok ea gelak kn owg.. malukan owg... lalala... ape at0o nak wat ngan manusia camni?? ade pnyelesaiannyaerr?? huhhhu... dan at0o... ????



No comments: