August 5, 2011

takpe-takpe...

assalamualaikum korangg...

selamat malam...

rindunyer nak merapu kat sini. banyak sangat hupdate pic. lupe plak nk merapu. minggu memang cukup mepen0tkan eden. semua asignmen dah smpi due date. dan, paling sedih plus geram, ade assignment kami direject. hadoyai... penot buat mengile, tub-tub REJECTED! arghhhhh!!!!!


intro lepas gerammm...sebenarnya, atoo tengah buat assignment insurance. alah, yang kena reject tadi. tapi idea tu memang taknak keluar. so, update blog lah. dan minggu ni memang banyak cite. pose baru empat hari, tpi dugaan nya memang Dia saja yang tahu.

atoo nak tanya lah. orang puase kena hormat orang tak pose ke orang tak pose kena hormat orang pose? bukan ape, cume atoo taknak tersalah tafsir. cume terpikir kekadang. masalah pempuan kot macam ni. tapi bukan ke orang bukan islam pun hormat orang pose. malu la cikit kan.

atoo gemuk. ye. im fat. so, what? wei, ade aq mintak duit poket ekaw ke? menyusahkan hidup ekaw? kenape suke sangat sakitkan hati orang. taktahu ke yang mereka ni ade perasaan nak tampo laju-laju lat muke ekaw. "aku suruh kau kurus, baru tahu!" wei, sahabat. aq ingat ayat kau. jangan salahkan aku kalau bini kau lebih besaw dari aq.

wah, hambik kaw. entri lepas geram. entri ni mmg dah terbengkalai seminggu dah. cume tak publish aje. takpe-takpe, setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya. apa yang berlaku kat kita kan dah tertulis. ya. yang penting atoo bersyukur dengan ape yang atoo ade sekarang ni. dan tak menyusahkan hidup orang lain.

-sekian-

No comments: